11/26/2013

Sleeping Beauty / Śpiąca Królewna




Kilka słów od Agnieszki – naszej pięknej Śpiącej Królewny, która zaczarowała naszą sesje!


„W dziewczynce rozkwitły wszystkie dary mądrych wróżek co do joty, bo była piękna, pełna cnoty i roztropna, a każdy, kto ją zobaczył, musiał ją pokochać”.



Uważam, że na zmianę naszej osobowości mają niezaprzeczalnie wpływ jakieś ciężkie przeżycia.
Po każdym takim upadku wynoszę z tego jakąś naukę, nie poddaję się i idę dalej przez życie.



Wydaje mi się, że z czasem jestem coraz silniejsza i odpowiedzialniejsza, a z każdej sytuacji staram się znaleźć jakieś wyjście.






Na co dzień jestem osobą z silnym charakterem. Staram się przez życie brnąć z uśmiechem na twarzy.





Mam wiele marzeń i celów. Przede wszystkim skupiłam się teraz na nauce, chcę ukończyć moje studia, może podjąć drugi kierunek, znaleźć wymarzoną pracę. 

Potem cierpliwie będę czekać na mojego „Księcia z Bajki”....





Inspirację czerpię od każdej napotkanej w moim życiu osoby. Staram się uczyć na błędach innych..






W życiu jestem konsekwentna, lubię pomagać i zawsze daję z siebie wszystko. 

Chyba jestem także cierpliwa i roztropna, tak jak „Śpiąca Królewna”.





Śpiąca Krolewna: Agnieszka 
Zdjęcia: Marta z Betelgeze Wirtualnie 
Sukienka: Genialna Kasia z pracowni Yasmine 
Makijaż: Gosia 
Tekst: Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz